Postup při reklamaci

Do průvodního dopisu popište podrobně závadu výrobku a spolu s kopií faktury přiložte k reklamovanému zboží.

Zboží odešlete nebo odneste na adresu:

Violin Schönbach s.r.o.
Příčná 454
351 37 Luby
Česká republika

Důležité informace k reklamaci zboží

Zboží neposílejte na dobírku, taková zásilka nebude převzata.

Faktura slouží jako záruční list, záruční lhůta je 24 měsíců.

Zákazník je povinen uplatnit reklamaci ihned po zjištění závady.

Maximální doba vyřízení reklamace je 30 dní.

Reklamaci nelze uplatnit u závad, které vznikly na základě nesprávného používání a neúměrného opotřebení.

 

Důležité informace k vrácení zboží

Do průvodního dopisu napište číslo objednávky, datum doručení a číslo účtu na který vám pošleme peníze zpět. Spolu s kopií faktury přiložte k reklamovanému zboží. 

Lhůta pro vrácení je 14 dní od převzetí zboží.

Vrácené zboží nesmí jevit známky opotřebení.

Vrácené zboží neposílejte na dobírku, taková zásilka nebude převzata.